Over NWU Communicatie

Mijn naam is Nancy Bakker-Wulms. In 2005 heb ik mijn bedrijf NWU Communicatie opgericht. Inmiddels heb ik ruim 20 jaar ervaring als (interim) communicatieadviseur en virtual assistant. En heb ik een netwerk opgebouwd van professionals die ik bij grote opdrachten of opdrachten die ik zelf niet kan uitvoeren (vanwege drukte of ontbreken expertise) kan inschakelen om uw opdracht te vervullen.

Ik bied flexibele (communicatie)diensten aan. Variërend van interimopdrachten als communicatieadviseur of het verzorgen van incidentele opdrachten, zoals het maken van notulen van overleggen. Voor startende ondernemers heb ik ook passende aanbiedingen.

  • Heeft u een tijdelijke klus waarvoor u zelf de communicatie-expertise niet in huis hebt?
  • Heeft u een overleg gepland en wilt u hier graag een goed en overzichtelijk verslag van?
  • Wilt u zich richten op uw kerntaken en de “regeldingen”, zoals het maken van afspraken of het versturen van facturen, graag aan iemand anders overlaten?
  • Wilt u een evenement organiseren, maar heeft u geen ruimte om dit zelf te organiseren?
  • Ben je net gestart als ondernemer en vind je het heel leuk om je klanten te helpen, maar zie je gehele promotie van je bedrijf niet zitten?

Huur dan mij in als communicatieadviseur, notulist,  eventmanager of virtual assistant.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *